مقام معظم رهبری : با مجاهدت و ایستادگی امت اسلامی ،‌نصرت الهی محقق خواهد شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای با تأكید بر اینكه تحولات یك سال گذشته در منطقه، از بشارتها و لطف و رحمت الهی است، افزودند: این تحولات، اول كار است و به لطف خداوند پیروزیهای بیشتری در راه است.

حضرت آیت الله خامنه ای، لازمه نصرت الهی را مجاهدت و بجا آوردن حق جهاد دانستند و خاطرنشان كردند: جمهوری اسلامی ایران در طول 32 سال گذشته همواره از مراحل سخت و دشوار عبور كرده است و به لطف خداوند از این پس نیز با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

ایشان همچنین با اشاره به شرایط سوریه افزودند: درخصوص سوریه اگر با دید جامع و فراگیر به تحولات این كشور نگریسته شود، طراحی امریكا برای سوریه كاملاً مشخص است كه متأسفانه برخی كشورهای خارجی و منطقه نیز در این طراحی امریكا مشاركت دارند.

رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: هدف اصلی طراحی امریكا در سوریه، ضربه زدن به خط مقاومت در منطقه است زیرا سوریه از مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان حمایت می كند.

حضرت ایت الله خامنه ای افزودند: اگر دولت سوریه، به آمریكاییها قول دهد كه حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان قطع خواهد كرد، همه مسائل تمام خواهد شد و تنها جرم سوریه حمایت از مقاومت است.

ایشان خاطر نشان كردند: امریكاییها و برخی كشورهای غربی می خواهند انتقام شكست های اخیر خود در منطقه ازجمله مصر و تونس را، در سوریه بگیرند.

ایشان خاطرنشان كردند: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه، حمایت از هرگونه اصلاحات به نفع مردم این كشور و مخالفت با دخالت امریكا و كشورهای دنباله رو آن، در مسائل داخلی سوریه است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان اعضای جهاد اسلامی فلسطین درخصوص پیشرفتهای علمی چشمگیر و خیره كننده در ایران، تأكید كردند: حركتهای علمی در كشور، وسیع و در همه بخشهای علمی و فناوری است و در برخی موارد نیز برای بسیاری از افراد غیرقابل تصور است.

حضرت آیت الله خامنه ای اظهار امیدواری كردند: این حركتهای علمی در دیگر كشورهای اسلامی همچون مصر، تونس و لیبی بوقوع بپیوندد و امت اسلامی به توانایی های بالای علمی و فناوری دست پیدا كنند.

آقای رمضان عبدالله دبیركل جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریك ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی از تحولات فلسطین بویژه غزه ارائه كرد و گفت: بیداری اسلامی و تحولات منطقه فرصت بسیار مغتنم برای ملتهای مسلمان بویژه مردم فلسطین است و همه باید مراقب فتنه انگیزیهای دشمنان باشند.

وی افزود: تمدن اسلامی بار دیگر، بازگشت به دوران اوج و شكوه خود را آغاز كرده و جمهوری اسلامی ایران نقش ممتاز و بی بدیلی در اوج گیری مجدد تمدن اسلامی دارد و به همین دلیل جبهه استكبار فشارهای خود را بر ایران تشدید كرده است.

دبیركل جهاد اسلامی فلسطین همچنین با اشاره به تحولات سوریه گفت: غربیها تلاش دارند تا سوریه را كه پایگاه مقاومت در منطقه است، از جبهه مقاومت بگیرند.

آقای دكتر محمد از رهبران جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار از آخرین وضعیت غزه گزارشی ارائه كرد و با اشاره به پیشرفتهای علمی شگرف جمهوری اسلامی ایران، آن را مایه افتخار همه مسلمانان دانست.

سیام **1708





:: برچسب‌ها: هالووین , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
neshom در تاریخ : 1390/11/11/2 - - گفته است :
سلاااااااااااام عزیزم خوبی؟؟؟

وبلاگه خیلی زیبایی داری خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنیییییییییی

راستی اگه دوست داشتی که بلینکمت بگوووو اوکی گلم

دوست دارم بوووووووس بای



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: